Taisyklės ir sąlygos

PATVIRTINTA

Lietuvos sporto centro direktoriaus

2023 m. liepos 3 d. įsakymu Nr. V-32

 

NAUDOJIMOSI LIETUVOS SPORTO CENTRO TENISO AIKŠTYNO OZO G. 39B, VILNIUJE, TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Naudojimosi Lietuvos sporto centro (toliau – LSC) teniso aikštyno Ozo g. 39B, Vilniuje, teikiamomis paslaugomis taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato teniso aikštyno paslaugų teikimo tvarką, privalomuosius saugumo, higienos ir kitus reikalavimus klientams, teniso aikštyno ir jo klientų teises, pareigas bei įsipareigojimus. Taisyklės yra pateikiamas interneto svetainėje www.lscentras.lt

2. Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos:

2.1 „Ozo tenisas“ arba „Aikštynas“ – tai Ozo g. 39B, Vilniuje, esantis teniso aikštynas, pažymėtas logotipu LSC.

2.2. Paslaugos – naudojimosi teniso aikštelėmis paslaugos.

2.3. Paslaugų paketas – LSC siūlomas atitinkamas Paslaugų kiekis per atitinkamą terminą, kuris kiekvienu atveju detalizuojamas interneto svetainėje www.lscentras.lt

2.4. Klientas – tai asmuo, LSC nustatyta tvarka įsigijęs Paslaugų paketą ar vienkartinio apsilankymo Paslaugą.

2.5. Klientų žaidimo partneris – tai asmuo, kuris LSC paslaugomis naudojasi tuo pačiu metu kartu su Klientu arba už kurio naudojimąsi LSC paslaugomis kitu nei Kliento naudojimosi laiku sumoka Klientas. Klientų žaidimo partneriai privalo laikytis visų šiose Taisyklėse nurodytų nuostatų, išskyrus tas, kurios pagal savo esmę taikomos tik Klientams. Klientas privalo užtikrinti Klientų žaidimo partnerių supažindinimą su Taisyklėmis.

2.6. Rezervacija – teniso aikštelių išankstinis rezervavimas.

 

II SKYRIUS

TEISĖ NAUDOTIS „OZO TENISO“ PASLAUGOMIS

 

2. Teisę naudotis „Ozo teniso“ Paslaugomis turi Klientai, nustatyta tvarka įsigiję Paslaugų paketą arbą įsigiję vienkartinio apsilankymo Paslaugą bei pasirašytinai arba kitokiu būdu susipažinę su Aikštyno viešai skelbiamomis Taisyklėmis.

3. Klientams įsigyjant vienkartinio apsilankymo Paslaugą ir atsiskaičius už ją tinklapyje www.lscentras.lt nurodyta tvarka, laikoma, jog Klientai su Taisyklėmis susipažino.

4. Teisę naudotis „Ozo teniso“ Paslaugomis taip pat turi Klientų žaidimo partneriai.

 

III SKYRIUS

„OZO TENISO“ PASLAUGŲ ĮSIGIJIMO IR NAUDOJIMO TVARKA

 

5. „Ozo teniso“ Paslaugų teikimo kiekis, dažnis, konkrečios Paslaugos aprašymai, Paslaugų teikimo ir galiojimo terminai, Paslaugų kainos ir kitos esminės sąlygos nurodomi interneto puslapyje www.lscentras.lt.

6. „Ozo teniso“ Paslaugos teikiamos Klientams tik iš anksto už jas sumokėjusiems.

7. „Ozo teniso“ Paslaugų vienkartinio apsilankymo Paslaugas Klientai gali įsigyti iš anksto už jas sumokant internetu interneto puslapyje www.lscentras.lt nurodyta tvarka.

8. Teisę naudotis „Ozo teniso“ teikiamomis Paslaugomis įsigijusiam Klientui elektroniniu būdu pateikiamas atitinkamas patvirtinimas, kuriame nurodomos atitinkamos Paslaugos, Paslaugų kiekis vienetais/kartais/valandomis ir/arba Paslaugų teikimo ir galiojimo terminai bei kitos esminės sąlygos. Klientas gauna QR kodą su apačioje įrašytu PIN kodu.

9. Klientas, atvykęs į „Ozo teniso“ Aikštyną, prie vartelių pritvirtintame QR kodų nuskaitymo skaitytuve nuskanuoja savo QR kodą ir patenka į vidų. Jei kartais QR kodas nenusiskaito, reikia suvesti PIN kodą. Pasibaigus Paslaugos laikui, išeinant reikia nuskaityti QR kodą arba suvesti PIN kodą.

 

IV SKYRIUS

VIETOS REZERVACIJA

 

12. Klientas norintis naudotis Paslaugomis privalo iš anksto rezervuoti Paslaugos datą ir laiką interneto puslapyje www.lscentras.lt „Ozo teniso“ aikštelių kiekis yra ribotas, todėl nerezervavus vietos iš anksto „Ozo tenisas“ negarantuoja Paslaugų suteikimo galimybės.

13. Tuo atveju, jeigu Klientas negali atvykti į Aikštyną iš anksto rezervuotu laiku, Klientas turi teisę rezervaciją perkelti, tačiau ne vėliau kaip likus 4 valandoms iki rezervuoto laiko pradžios. Šiuo atveju Kliento už rezervaciją sumokėti pinigai yra panaudojami sekančiam Kliento rezervuotam laikui apmokėti. Tai padaryti gali tik registruotas klientas.

14. Tuo atveju, jeigu Klientas negali atvykti į Aikštyną iš anksto rezervuotu laiku, Klientas turi teisę rezervaciją perkelti į kitą dieną, tačiau ne vėliau kaip likus 4 valandoms iki rezervuoto laiko pradžios. Nepriklausomai nuo pasirinktos aikštelės ir/ ar laiko, perkelto laiko kaina išlieka ta pati ir keičiasi tik tuo atveju, kai perrezervuojamos aikštelės ir/ ar laiko įkainis didesnis. Šiuo atveju Klientas primoka papildomą kainų skirtumą. Nurodytu laiku neperkėlus rezervacijos Kliento sumokėti pinigai nėra grąžinami. Tai padaryti gali tik registruotas klientas.

15. Tuo atveju, jeigu Kliento iš anksto rezervuoto laiko dieną, Aikštyne yra laisvų aikštelių ir/ar laikų, Klientas turi teisę koreguoti savo rezervacijos laiką, tačiau ne vėliau kaip likus 4 valandoms iki Kliento rezervuoto laiko pradžios. Šiuo atveju, nepriklausomai nuo pasirinktos aikštelės ir/ar laiko, perkelto laiko kaina išlieka ta pati ir keičiasi tik tuo atveju, kai perkelto laiko ir/ ar aikštelės įkainis didesnis. Šiuo atveju Klientas primoka papildomą kainų skirtumą. Tai padaryti gali tik registruotas klientas.

16. Tuo atveju, jeigu iš anksto rezervuotomis Paslaugomis Klientui pasinaudoti sutrukdo lietus, Kliento sumokėti pinigai nėra grąžinami.

17. Laikoma, kad rezervavęs Paslaugų vietą ir laiką Klientas apsilankė Aikštyne ir atitinkama Paslauga pasinaudojo, todėl pinigai už rezervuotas, bet nepanaudotas Paslaugas nėra grąžinami.

 

V SKYRIUS

DAIKTŲ SAUGOJIMAS

 

18. LSC „Ozo teniso“ Aikštyne neteikia daiktų saugojimo paslaugų, Klientai už savo asmeninių daiktų saugumą yra atsakingi patys.

19. Klientams rekomenduojama į Aikštyną nesinešti brangių ir vertingų daiktų.

20. LSC „Ozo teniso“ Aikštyne neatsako už Klientų asmeninių daiktų praradimą ir/ar sugadinimą.

 

VI SKYRIUS

ELGESIO TAISYKLĖS

 

21. Visi Aikštyno Klientai ir lankytojai turi deramai elgtis, laikantis tiek šių Taisyklių, tiek kitų visuotinai priimtinų teniso aikštynų lankytojų elgesio normų.

22. Po žaidimo lauko teniso aikštelėse, Klientai turi tvarkingai išlyginti aikštelės dangą su specialia dėže/šepečiu.

23. Teniso aikštelėse privaloma dėvėti tam skirtą tvarkingą sportinę aprangą bei avėti tik konkrečiai dangai skirtą sportinę avalynę.

24. Pasinaudojus sporto įranga, ji privalo būti palikti tvarkinga, tinkama naudoti kitiems klientams.

25. Aikštyne draudžiama:

25.1. rėkauti, švilpauti, keiktis, rūkyti, šiukšlinti, daužyti raketes ar kitus kietus daiktus į aikštynų dangas, sienas, atitvarus, kitais būdais gadinti inventorių, įrangą ar trukdyti kitiems žaidėjams/lankytojams;

25.2. vaikščioti po kitų žaidėjų aikštelę kuomet vyksta žaidimas;

25.3. Teniso aikštelėse būti be marškinėlių;

25.4. fotografuoti ir filmuoti neturint raštiško LSC leidimo;

25.5. į Aikštyną įsinešti ir vartoti maisto produktus ir/ar alkoholinius gėrimus, išskyrus vandenį ir/ar kitus nealkoholinius gėrimus ir/ar specialų sporto maistą.

 

VII SKYRIUS

ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ

 

26. LSC turi teisę:

26.1. keisti „Ozo teniso“ Aikštyno darbo laiką ir reguliuoti Klientų galimybę į jį patekti;

26.2. atliekant profilaktikos darbus, neteikti Paslaugų interneto puslapyje www.lscentras.lt;

27. LSC įsipareigoja:

27.1. laikantis Lietuvos Respublikos norminių teisės aktų reikalavimų, šių Taisyklių bei profesionalumo principų teikti Klientams Paslaugas Aikštyne;

28. LSC atsakomybė:

28.1. LSC suteikia Klientams galimybę naudotis jos teikiamomis Paslaugomis „Ozo teniso“ Aikštyne, tačiau nevertina šių Paslaugų įtakos konkretaus Kliento sveikatai, taip pat negarantuoja jų teigiamo poveikio;

28.2. LSC neatlygina Klientui dėl jo teikiamų Paslaugų Kliento sveikatai bei gyvybei padarytos tiek turtinės, tiek neturtinės žalos. Klientas patvirtina, kad jis buvo tinkamai informuotas bei žino ir supranta, kad LSC nėra atsakingas prieš Klientą, jeigu pats Klientas nesilaiko visuotinai įprastų saugaus elgesio reikalavimų ir/ar Aikštyno Taisyklių;

28.3. jeigu Aikštyne įvykus nelaimingam atsitikimui, kurio metu yra sutrikdoma Kliento sveikata, Klientas atsisako kviesti greitąją pagalbą arba pasišalina iki atvykstant greitajai pagalbai arba atvykus greitajai pagalbai atsisako, kad jam būtų suteikta pagalba, tokiais atvejais Klientas yra pats pilnai atsakingas už bet kokią su tuo susijusią jo patirtą žalą bei su tuo susijusias pasekmes.

29. Klientas turi teisę įsigijęs atitinkamą vienkartinio apsilankymo Paslaugą, naudotis „Ozo teniso“ Paslaugomis.

30. Klientas įsipareigoja:

30.1. Aikštyne dėvėti tik tam skirtą tvarkingą bei tinkamą avalynę ir aprangą;

30.2. lankydamasis Aikštyne laikytis šių Taisyklių;

30.3. būti blaivus ir neapsvaigęs nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų ar toksinių medžiagų);

30.4. atsakingai ir rūpestingai naudotis „Ozo teniso“ teikiamomis Paslaugomis, turtu ir inventoriumi;

30.5. naudotis Aikštyno įranga ir inventoriumi tik pagal tiesioginę jo paskirtį, šios įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis numatytais būdais ir tvarka;

30.6. nesinaudoti laikinai sugedusia įranga bei inventoriumi, apie sugedusią įrangą ar inventorių informuoti el. paštu ozotenisas@lscentras.lt.;

30.7. netrukdyti kitiems klientams naudotis Aikštyno Paslaugomis.

31. Kliento atsakomybė:

31.1. Klientas, prieš pasirinkdamas konkrečias „Ozo teniso“ Paslaugas, privalo atsižvelgti į savo sveikatos būklę ir šių Paslaugų galimą poveikį jam, t. y. Klientas privalo įsitikinti, kad jo sveikatos būklė jam leidžia naudotis „Ozo teniso“ teikiamomis Paslaugomis;

31.2. Klientas, naudodamasis Aikštyno įranga bei Paslaugomis, savarankiškai pasirenka fizinį krūvį pagal kiekvieno individualius poreikius, asmenines savybes ir daromą įtaką organizmui;

31.3. Klientas, įsigydamas Paslaugų paketą, patvirtina kad jo sveikatos būklė yra tinkama atitinkamoms jo pasirinktoms „Ozo teniso“ Paslaugoms ir patvirtina, kad supranta, jog „Ozo teniso“ Paslaugų gavimas yra susijęs su dideliu žmogaus fizinių galimybių išbandymu, taip pat patvirtina, kad yra pasitikrinęs sveikatą, laikosi Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų sveikatos pasitikrinimo reikalavimų. Pačiam Klientui kilus įtarimų dėl netinkamos Kliento sveikatos būklės, Klientas privalo nutraukti žaidimą/užsiėmimą/treniruotę ir pasikonsultuoti su gydytoju;

31.4. Klientas supranta ir patvirtina, kad LSC neatsako dėl Kliento sveikatai ar gyvybei padarytos žalos „Ozo teniso“ Aikštyne. Visa rizika ir atsakomybė dėl Kliento sveikatos sutrikimų, sužalojimų ir nelaimingų atsitikimų, atsiradusių Paslaugų teikimo metu ar jų pasekoje, tenka tik Klientui;

31.5. Klientas privalo atlyginti Aikštynui žalą, kurią Aikštynas patyrė dėl Kliento kaltės pagal LSC pateiktą nuostolių įvertinimo aktą. Jei Klientas nesutinka su LSC jam pateiktu nuostolių vertinimo aktu, jis per 3 (tris) darbo dienas nuo minėto akto gavimo, privalo raštu pateikti savo prieštaravimus. Tokiu atveju žalos dydis bus nustatomas Šalių susitarimu arba kompetentingų valdžios institucijų sprendimu;

31.6. Aikštynui padarytą žalą Klientas privalo atlyginti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo nuostolių įvertinimo akto pateikimo už žalos padarymą atsakingam Klientui dienos.

 

VIII SKYRIUS

PASLAUGŲ TEIKIMO NEPILNAMEČIAMS KLIENTAMS SĄLYGOS

 

32. Už nepilnamečius Klientus iki 16 metų pilnai atsakingi yra jų tėvai (globėjai).

33. Nepilnamečius klientus iki 16 metų bei jų grupes turi lydėti ir prižiūrėti pilnamečiai asmenys.

34. Nepilnamečius Klientus lydintys suaugusieji privalo laikytis šiose Taisyklėse įtvirtintų nuostatų. Nepilnamečius klientus iki 16 metų lydintys suaugusieji pilnai atsako už jų saugumą.

 

IX SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

35. Pasirašydamas šias Taisykles, Klientas savo parašu patvirtina, kad Klientas su šiomis Taisyklėmis susipažino ir sutinka jų laikytis bei prisiima atsakomybę už Taisyklėse nustatytų sąlygų bei pareigų nesilaikymą bei šiuo nesilaikymu sukeltas pasekmes.

36. Nepilnamečių Klientų tėvai (globėjai), pasirašydami šias Taisykles ir/arba susipažinimo su Taisyklėmis formoje, patvirtina faktą, kad:

36.1. nepilnamečio Kliento sveikatos būklė leidžia jam naudotis Aikštyno Paslaugomis;

36.2. nepilnametis Klientas pilnai susipažino su Taisyklėmis ir jų laikysis;

36.3. nepilnamečio Kliento Aikštyno bei tretiesiems asmenims padaryta žala bus atlyginta Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

36.4. jie atsako už nepilnamečio Kliento elgesį Aikštyne bei bet kokį nepilnamečio Kliento sveikatos sutrikimą, atsiradusį dėl nepilnamečio nepriežiūros ar netinkamos priežiūros ar kitokių savo, kaip tėvų, pareigų nevykdymo.

37. Ginčus, kylančius tarp Šalių dėl teikiamų paslaugų, Šalys sieks spręsti taikiai, tačiau jei ginčo nepavyktų išspręsti, Klientas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt. Elektroniniu būdu prašymą galima pateikti per EGS platformą http://ec.europa.eu/odr/) arba tiesiogiai į teismą.

 

 

_____________